
Az új kollégák képzése pénzügyi és időbeni kockázatot jelent mindenki számára. Az új kolléga betanítása leköt még egy munkatársat teljes munkaidőben, így ha az új munkatárs mégsem válik be, akkor a befektetett idő és a dupla bér veszteségként könyvelhető el. Olyan konstrukciót dolgoztunk ki, amivel ez a kockázat minimalizálható. Az e-Hotel Akadémia tudásanyagai folyamatosan rendelkezésre állnak, a díj nem függ a bevont munkatársak számától.
A szálláspiacon korábban csak a nagyobb, jellemzően láncokhoz tartozó szállodák engedhették meg maguknak, hogy képzésekkel fejlesszék munkatársaikat, az újonnan belépők betanulását pedig hatékonyan támogassák. Az e-Hotel Akadémia ezt teszi elérhetővé kisebb szálláshelyek számára is.
A kevesebb szobával rendelkező szálláshelyeken az értékesítési feladatokat legtöbbször olyan személy végzi, akinek más teendői is vannak. A tulajdonos, a menedzser, vagy a recepciós kollégák. Az e-Hotel Akadémia tudásanyagaival növelhető a vendégéjszakák száma és a recepción az upselling.
Az új belépők betanulását támogató anyagoknak azonnal rendelkezésre kell állniuk, nincs idő kivárni egy jelenléti képzést. Ahogy egy kezdő is megkérdezi többször ugyanazt a dolgot, úgy a videókat is többször érdemes megnézni a hallottak rögzüléséhez. A megjelenő szövegek segítik a fontos részek visszakeresését és az elmélyítést.
A videós tudásanyagok elmélyítésére évi 4 alkalommal azokra épülő, fél napos, gyakorlatorientált jelenléti képzési alkalmakat is szervezünk.
A felület könnyen használható asztali számítógépről, laptopról és okoseszközökről is. Mindössze internet kapcsolatra van szükség. Okoseszközökön a videók mobilnet-barát módon jelennek meg.
A fiatal kollégák nagy önbizalommal érkeznek a munkahelyre, ami nem egyenlő a szakmai tudással. Fontos számukra a szakmai fejlődés, de előfordul, hogy elhárítják azt. Tudásanyagaink az ő igényeiknek is megfelelően, videós formában készültek el, ezek rövidek, sebességük módosítható. Mindegyiket önellenőrző kérdések követnek, a vezetőket pedig felvértezzük a számonkérést segítő kérdésekkel.
Ha a betanítás a rutinok átadására korlátozódik, akkor az új kolléga nem kapja meg a minőségi munkavégzéshez szükséges információkat. A tudásanyagaink hozzájárulnak az egységes színvonalú betanításhoz.
A mindennapi rutin elkényelmesíthet, alapvető dolgok kerülhetnek háttérbe. Ezért egy már tapasztalt kollégának is szüksége van szakmai fejlődésre és munkája hatékonyságának növelésére. Az e-Hotel Akadémia rávilágíthat a hiányosságokra, felfrissíti, aktualizálja a meglévő tudást.
Szinte bármilyen szálláshelyről is beszéljünk, két feladatkörrel biztosan találkozunk. Értékesíteni kell, illetve foglalkozni a vendéggel, ezért kezdetben az e-Hotel Akadémiával is erre a két feladatkörre fókuszálunk.
A recepciós feladatkörben jelentkező nagy fluktuáció a vezetőkre nehéz terhet ró, hiszen az újonnan érkezetteket újra és újra be kell tanítani. A COVID okozta zárások miatt a szállodaiparból kényszerűen elvándorolt munkaerő ráadásul csak korlátozottan tért vissza, ami miatt sok szálláshely eleve nehezen talál tapasztalt és / vagy képzett munkaerőt.
Előfordul, hogy a kevesebb szobával rendelkező szálláshelyeken az értékesítési feladatokat olyan személy végzi, akinek más teendői is vannak. A tulajdonos, a menedzser, vagy a recepciós kollégák. Az e-Hotel Akadémia tudásanyagaival növelhető a vendégéjszakák száma és a recepción az upselling.
Az értékesítői tudásanyag végigvezet a marketing mix elemein, az alkalmazható marketing eszközök tárházán, a vendégszerzés folyamatán és a tartalommarketing szerepén a vendégszerzés folyamatában.
A rövid videós tartalmak olyan gyakorlati ismereteket biztosítanak, melyek azonnal beépíthetők a napi munkafolyamatokba ezzel növelve a vendégszerzés hatékonyságát és a vendégelégedettség növelését.
Videós tudásanyagok aktuális elemei:
Nettó megtekintési idő: ~39 perc
Ajánlott feldolgozási idő: ~2 óra
A recepciós tudásanyag azokat a kompetenciákat veszi végig, amelyek ahhoz szükségesek, hogy a vendégek a mai trendeknek megfelelő kiszolgálást kapjanak.
A rövid videós tartalmak a mindennapi szállodai kommunikáció elsajátítása mellett olyan gyakorlati ismereteket is átadnak, melyek azonnal beépíthetők a napi rutinba, ezáltal javulhat a szálloda megítélése, mely növelheti a bevételeket is.
Videós tudásanyagok aktuális elemei:
Nettó megtekintési idő: ~1 óra
Ajánlott feldolgozási idő: ~3 óra
Az e-Hotel Akadémia szolgáltatásával elérhető eredmény függ a bevezetésének módjától, ezért ehhez támogatást biztosítunk:
Két szálláshely pilot keretében már kipróbálta a csomagokat, pozitívak voltak a visszajelzéseik és egy helyen már a bevezetést pilotoljuk.
Néhány egyszerű lépés és már hozzá is férhet az e-Hotel Akadémia tudásanyagaihoz!