Global searching is not enabled.
Skip to main content

Az e-Hotel Akadémia segíti a betanítást és lerövidíti annak idejét. Gyors és hatékony segítséget nyújt a vendégéjszakák számának növeléséhez és a direkt értékesítés arányának növeléséhez.



Élvezze az e-Hotel Akadémia előnyeit!


Elkerülheti a munkatársak cserélődéséből adódó pénzügyi veszteségeket

Az új kollégák képzése pénzügyi és időbeni kockázatot jelent mindenki számára. Az új kolléga betanítása leköt még egy munkatársat teljes munkaidőben, így ha az új munkatárs mégsem válik be, akkor a befektetett idő és a dupla bér veszteségként könyvelhető el. Olyan konstrukciót dolgoztunk ki, amivel ez a kockázat minimalizálható. Az e-Hotel Akadémia tudásanyagai folyamatosan rendelkezésre állnak, a díj nem függ a bevont munkatársak számától.

A nagyobb szállodák kiváltságához jut hozzá

A szálláspiacon korábban csak a nagyobb, jellemzően láncokhoz tartozó szállodák engedhették meg maguknak, hogy képzésekkel fejlesszék munkatársaikat, az újonnan belépők betanulását pedig hatékonyan támogassák. Az e-Hotel Akadémia ezt teszi elérhetővé kisebb szálláshelyek számára is.

Támogatja és fejleszti az értékesítési gyakorlatát

A kevesebb szobával rendelkező szálláshelyeken az értékesítési feladatokat legtöbbször olyan személy végzi, akinek más teendői is vannak. A tulajdonos, a menedzser, vagy a recepciós kollégák. Az e-Hotel Akadémia tudásanyagaival növelhető a vendégéjszakák száma és a recepción az upselling.

Rendelkezésére áll, amikor szükség van rá és ahányszor csak kell

Az új belépők betanulását támogató anyagoknak azonnal rendelkezésre kell állniuk, nincs idő kivárni egy jelenléti képzést. Ahogy egy kezdő is megkérdezi többször ugyanazt a dolgot, úgy a videókat is többször érdemes megnézni a hallottak rögzüléséhez. A megjelenő szövegek segítik a fontos részek visszakeresését és az elmélyítést.

Egyszerre jut hozzá a digitális megoldások és a jelenléti képzések előnyeihez

A videós tudásanyagok elmélyítésére évi 4 alkalommal azokra épülő, fél napos, gyakorlatorientált jelenléti képzési alkalmakat is szervezünk.

Bármilyen eszközön elérheti

A felület könnyen használható asztali számítógépről, laptopról és okoseszközökről is. Mindössze internet kapcsolatra van szükség. Okoseszközökön a videók mobilnet-barát módon jelennek meg.

"Z" generáció kompatibilis

A fiatal kollégák nagy önbizalommal érkeznek a munkahelyre, ami nem egyenlő a szakmai tudással. Fontos számukra a szakmai fejlődés, de előfordul, hogy elhárítják azt. Tudásanyagaink az ő igényeiknek is megfelelően, videós formában készültek el, ezek rövidek, sebességük módosítható. Mindegyiket önellenőrző kérdések követnek, a vezetőket pedig felvértezzük a számonkérést segítő kérdésekkel.

Csökkentheti a helytelen gyakorlatok továbbadását az új kollégák felé

Ha a betanítás a rutinok átadására korlátozódik, akkor az új kolléga nem kapja meg a minőségi munkavégzéshez szükséges információkat. A tudásanyagaink hozzájárulnak az egységes színvonalú betanításhoz.

Azoknak is, akik már mindent tudnak

A mindennapi rutin elkényelmesíthet, alapvető dolgok kerülhetnek háttérbe. Ezért egy már tapasztalt kollégának is szüksége van szakmai fejlődésre és munkája hatékonyságának növelésére. Az e-Hotel Akadémia rávilágíthat a hiányosságokra, felfrissíti, aktualizálja a meglévő tudást.



Hasznos a legtöbb szálláshelynek!

Szinte bármilyen szálláshelyről is beszéljünk, két feladatkörrel biztosan találkozunk. Értékesíteni kell, illetve foglalkozni a vendéggel, ezért kezdetben az e-Hotel Akadémiával is erre a két feladatkörre fókuszálunk.

Az e-Hotel Akadémia segíti a betanítást és lerövidíti annak idejét.

A recepciós feladatkörben jelentkező nagy fluktuáció a vezetőkre nehéz terhet ró, hiszen az újonnan érkezetteket újra és újra be kell tanítani. A COVID okozta zárások miatt a szállodaiparból kényszerűen elvándorolt munkaerő ráadásul csak korlátozottan tért vissza, ami miatt sok szálláshely eleve nehezen talál tapasztalt és / vagy képzett munkaerőt.


Előfordul, hogy a kevesebb szobával rendelkező szálláshelyeken az értékesítési feladatokat olyan személy végzi, akinek más teendői is vannak. A tulajdonos, a menedzser, vagy a recepciós kollégák. Az e-Hotel Akadémia tudásanyagaival növelhető a vendégéjszakák száma és a recepción az upselling.

Az e-Hotel Akadémia gyors és hatékony segítséget nyújt a vendégéjszakák számának növeléséhez és a direkt értékesítés arányának növeléséhez.

Tematika


 

Az értékesítői tudásanyag végigvezet a marketing mix elemein, az alkalmazható marketing eszközök tárházán, a vendégszerzés folyamatán és a tartalommarketing szerepén a vendégszerzés folyamatában.

A rövid videós tartalmak olyan gyakorlati ismereteket biztosítanak, melyek azonnal beépíthetők a napi munkafolyamatokba ezzel növelve a vendégszerzés hatékonyságát és a vendégelégedettség növelését.


Videós tudásanyagok aktuális elemei:

  1. Marketing mix - 4P
  2. Marketing mix - +3P
  3. Marketing mix - 4C
  4. Vendégszerzés
  5. A tartalommarketing
  6. Marketing és sales eszközök I. - A hírlevél
  7. Konverzió - alapfogalmak
  8. Konverzió - közösségi média
  9. Konverzió - célzás (decembertől)

Nettó megtekintési idő: ~39 perc

Ajánlott feldolgozási idő: ~2 óra


A recepciós tudásanyag azokat a kompetenciákat veszi végig, amelyek ahhoz szükségesek, hogy a vendégek a mai trendeknek megfelelő kiszolgálást kapjanak.

A rövid videós tartalmak a mindennapi szállodai kommunikáció elsajátítása mellett olyan gyakorlati ismereteket is átadnak, melyek azonnal beépíthetők a napi rutinba, ezáltal javulhat a szálloda megítélése, mely növelheti a bevételeket is.

Videós tudásanyagok aktuális elemei:

  1. A szálloda arca
  2. Személyes kommunikáció
  3. A szálloda hangja
  4. A négy vendégtípus
  5. A vendégek csoportosítási lehetőségei
  6. A 21. századi vendégélmény
  7. Konfliktuskezelés
  8. Panaszkezelés a recepción
  9. Upselling - A recepciós is értékesít

Nettó megtekintési idő: ~1 óra

Ajánlott feldolgozási idő: ~3 óra


Bevezetés támogatása

Az e-Hotel Akadémia szolgáltatásával elérhető eredmény függ a bevezetésének módjától, ezért ehhez támogatást biztosítunk:

  • Írásos dokumentációt biztosítunk, melynek része az is, hogyan érdemes kommunikálni az e-Hotel Akadémiát a kollégák felé.
  • Levesszük a válláról az ütemezés terhét!
  • Ha befektet a szolgáltatásba nyilván kíváncsi az eredményére!

Két szálláshely pilot keretében már kipróbálta a csomagokat, pozitívak voltak a visszajelzéseik és egy helyen már a bevezetést pilotoljuk.


A szolgáltatás működése


Néhány egyszerű lépés és már hozzá is férhet az e-Hotel Akadémia tudásanyagaihoz!

  1. Ismerje meg a fizetési ütemezési lehetőségeket, válassza ki az Önnek leginkább megfelelő lehetőséget.
  2. Töltse ki a megrendelést, megadva a szálláshely szobáinak számát és a szükséges adatokat.
  3. A megadott e-mail címre megkapja a visszaigazolást és az átutaláshoz szükséges adatokat.
  4. Megrendelése beérkezését követően munkatársunk felveszi Önökkel a kapcsolatot és egyezteti a felhasználók adatait.
  5. A regisztrált felhasználók e-mailben kapják meg a belépéshez szükséges adatokat.
  6. Az utalás beérkezését követően a felhasználói fiókokat aktiváljuk, erről értesítést küldünk.